Support

Viktig om telefonsupport

Det er nå så mange brukere flyttet fra Unipos til DUELL at det ikke lengre kan forsvares å fortsette med telefonsupport på Unipos programvaren. Dessuten er vi og våre kunder preget av korona-situasjonen, noe som gjør at vi får begrenset kapasitet.

Fra 1. februar 2021 avvikles telefonsupport og vakttelefon for Unipos. Du kan fortsatt få hjelp på epost support@unipos.no. Supportavdelingen i Unipos inngår heretter i supportavdelingen til DUELL. DUELL har support på telefon og epost, og har døgnåpen vakttelefon.

Fra Unipos til DUELL

Unipos AS er overtatt av Kasseservice AS fra 1. mars 2020. Kasseservice utvikler, drifter og selger butikkdatasystemet DUELL.

Unipos og Kasseservice slår seg sammen, og fortsetter med DUELL, programvaren til Unipos utgår. Dette styrker oss for fremtiden med kompetanse og kontinuerlig videreutvikling.

DUELL er et skybasert butikkdatasystem som tilpasses din bransje og settes opp etter dine behov. Den ansatte har en superenkel kasse å bruke, samtidig som lederen har stålkontroll. Mer informasjon om DUELL finner du på www.kasseservice.no.

Vi legger til rette for at nye og eksisterende kunder skal bytte fra Unipos til DUELL. Det flyttes daglig brukere fra Unipos til DUELL.

Hva skjer når jeg bytter?

Integrasjoner

DUELL kan integreres med regnskapssystemene Tripletex, 24sevenoffice, PowerOffice, Fiken, Visma eAccounting, Visma Business, Visma Global, Visma .NET, Unimicro, UniEconomy, Mamut, Xledger og Sumango.

DUELL synkroniserer varer og lagerbeholdning med nettbutikkene Mystore, Shopify, Magento, Shop123 og Woocommerce.

DUELL har nettbestilling av take-away og bestilling på bord med QR-kode for restauranter og online booking for frisører.

Ønsker du å vite mer, eller er du klar for å bytte, kontakt Joachim Nygaard på epost jn@unipos.no